نمادها و اساطیر

نمادها و اساطیر

بررسی و تحلیل نمادهای ادیان و تمدن های تاریخ
نمادها و اساطیر

نمادها و اساطیر

بررسی و تحلیل نمادهای ادیان و تمدن های تاریخ

پادشاه قرمز red king

پادشاه قرمز red king

[تصویر: 33redking.jpg]

این نماد اولین بار در بین کیمیاگران قرن 17 بکاربرده می شد. " آکینوس فیلالتس "
این نماد مثلثی است که آنشی درون آن است و سه فلش در زیر آن که نماد پادشاه قرمز است.

[تصویر: 33gfdch.jpg]

گفته شد که گوگرد نماد مردانگی ست و در جایگاه سل قرار میگیرد و جیوه با ماهیت زنانه که در جایگاه لونا قرار دارد و پیوند بین این دو ماده در جایگاه conjunction رخ میدهد .

[تصویر: 33ded.jpg] [تصویر: 33fghfg.jpg]

و این عمل برای احضار فرشتگان و البته جبرئیل بکار گرفته میشود.

[تصویر: 33ssolluna.jpg]
نظرات 1 + ارسال نظر
صادق شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:21 ب.ظ http://gatecrasher.blogsky.com

سلام دادا. چطوری؟ فعالیتت کم شده ها!!

یه چند وقتی سرم شلوغه دارم تحقیقات می کنم. می خوام وبلاگت رو کلابشینم از اول یه نگا بندازم. تالار هم نمیام دیگه. کارم داشتی تو وبلاگ پیام بده.

اعتراف می کنم نامبر وان نمادشناسی هستی

هرجا هستی موفق باشی. یا علی

سلام صادق جان
آره سرم شلوغه اداره
بیشتر دارم مطالعه میکنم همون کتابا که سایتشو فرستادم واست
منم کمتر میرم تالار ولی میرم
آقا هرجا احساس کردی وبلاگ نیاز به کمک داره دریغ نکنی ها ماله خودته بلاگ
من همیشه نامبر وان هستم
مارو تنها نذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد